
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
tapeta w liście 76841528 Modernismo Casamance

Opis
Tapeta Casamance to subtelna kompozycja inspirowana delikatnymi liśćmi brazylijskiego drzewa guawy. Ułożone w formie lekkiego, naturalnego wieńca, liście tworzą harmonijny wzór, który wprowadza do wnętrza spokojną, organiczną estetykę. Winylowe wykończenie podkreśla głębię faktury, a subtelne efekty cieniowania dodają trójwymiarowości, sprawiając, że kompozycja wydaje się niemal unosić nad powierzchnią ściany. Neutralna kolorystyka sprawia, że tapeta doskonale komponuje się zarówno z minimalistycznymi, jak i bardziej tropikalnymi aranżacjami, dodając wnętrzu wyrafinowanego charakteru i naturalnego ciepła.
Kolekcja tapet Casamance Modernismo to hołd dla brazylijskiego modernizmu, w którym minimalizm spotyka się z naturalnymi teksturami i subtelną elegancją. Inspirowana architekturą oraz rzemiosłem artystycznym, łączy geometryczne i organiczne formy, tworząc harmonijne, pełne wyrafinowania wnętrza. Naturalna paleta barw podkreśla unikalny charakter wzorów, dzięki czemu kolekcja doskonale wpisuje się w nowoczesne, jak i bardziej klasyczne aranżacje.
ZDJĘCIA:
Na Państwa życzenie, możemy przesłać dodatkowe zdjęcia z katalogu w różnym oświetleniu, aby przybliżyć rzeczywisty kolor tapety.
WYPOŻYCZ KATALOG Z PRÓBKAMI:
Katalog tapet Modernismo od firmy Casamance możesz wypożyczyć on-line wpłacając przelewem zwrotną kaucję za katalog w wysokości 400 PLN + koszty wysyłki w dwie strony w wysokości 35 PLN. Jeśli chcesz wypożyczyć katalog wyślij do nas e-maila na adres sklep@bellaarte.pl
ZOBACZ NA ŻYWO:
Całą kolekcję tapet Modernismo można obejrzeć na żywo w naszych salonach w Warszawie Al. Jana Pawła II 45a lokal 44a oraz ul. Pileckiego 59.
MASZ JESZCZE PYTANIE? ZADZWOŃ: 22 838 08 19
Dane techniczne
Wymiary rolki | 10 m x 70 cm |
Przesunięcie wzoru | 53 cm |
Odporność | bardzo dobra |
Zalecenia | klej do tapet na podkładzie flizeliny |
Producent | Casamance |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.